18 december

Godkväll, jag har inte så mycket att säga men jag kan ju börja med att jag är piss off.  vilken dag, fått damp på det mesta, svårt att förklara men du har fått mig så jävla förbannad nu och du behöver inte tävla mot mig. Ena sekunden beter du dig som om du är 1000 ggr bättre än mig på allt, andra sekunden verkar du se mig som en konkurens och det där hör inte ihop. Ingen som är 1000 ggr bättre än någon och ser ner på den behöver oroa sig över konkurens. BUT nu har du tänd den lilla glöden som fanns i mig, du kan glömma den där personen jag varit, du ska få se att när jag gör mitt bästa är jag bättre än dig.

Sad but true!
and thats because I'm not you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0