13april

Godkväll, idag har jag nästan bara suttit vid datorn och sovit. Gick upp vid 12 och tänkte att det var sol pga att det lös in genom en springa i mitt fönster tidigare under morgonen, men tro då att det inte var någon sol ute. Så la mig i solstolen med shorts och linne och somnade och sov hela dagen, satt lite vid datorn emellanåt och vid fem käkade vi, det blev  grillat som vanligt då. Sen drog jag ut och mötte Mathilda och vi drog till den där frisörsalongen hon städar på vid torget, det var kul som vanligt att titta på när hon städar! ;) Hon försökte klippa lite lugg på mig men hon sög, eller ja hon var väl okej men blev knappt någon skillnad, tror jag x) Sen gick vi hem och jag har suttit här sedan dess, tänkte duscha men orkar inte nu så får gå upp imorgon bitti tidigare ist, det är inte så smart men skit samma. Jag har iaf lite tur, första lektionen imorgon efter lovet är faktiskt sång, det äger iaf.
Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har haft ett underbart lov men skolan suger :S du själv då? <3

2009-04-15 @ 08:49:42
URL: http://mandyypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0