17.16

godeftermiddag. har haft en riktigt skoj helg. I fredags blev det Örebro och sen kom andreas och hämtade mig och jag åkte till honom och myste. Sen hem på morgonen, solade och tog det lugnt, sen åkte jag till honom igen på kvällen där några var. Sen till Mosås och hem igen, helt okej kväll och åkte hem på morgonen igen då jag blev dissad för fiske. Så har solat hela dagen idag och ska strax duscha sen kanske jag åker till Hedda om hon har tid och så blir det en myskväll, sen upp till tandläkaren :s så missar de 2 första lektionerna, soft. Sen är det labb imorgon också. Sen är den där uppvisningen i Aulan, nervös som fan, men kommer nog gå bra :)



                        andreas<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0