bögdomare

hemma nu, gick inte så bra i helgen. Vi gick till kvartsfinal och åkte ur mot västmanland, vilket vi inte skulle gjort om de där domarna kunde dömt. det stod 5-5 i sista tills det var 3½ min kvar då vi får en utvisning, sånt gör man inte som domare i en kvartsfinal för en sån liten grej, för hårt spel när hon ramla. Fan vad arg jga blev, så gjorde de mål under powerplay. Så jävla surt när en domare ska avgöra, de gjorde mål på varje utvisning och vi hade 5 eller 6 st typ, och den där jävla domaren skrattade bara. aja, nu skiter jag i det här ska duscha och vila sen är helt slut och tror jag skadat min arm, den är i allafall inte bruten men den värker som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0