Glass i stora last

hej. Lite dåligt av mig, har inte bloggat på 3 dagar. Men jag kan ju säga att jag haft mycket för mig, i fredags var jag med tjejorna och hade grillkväll och det var jättemysigt! Sen åkte jag och anna moppe och så sov hon här, det var lite grymt.
Sen på lördagsmorgonen åkte vi vidare upp till åbytorp till alex och hämtade mina örhängen, sen till emelie och hämtade en sak och sedan skjutsade jag hem anna och så kom mamma och hämtade mig. Då blev det hem och sola hela dagen, sen fixa sig och till Linus på kvällen med några brudar, först möttes vi här och det blev krångel, men det löste sig ganska direkt.
Från Linus gick jag hem till Andreas och så sov jag där, han har varit sjuk också idag så har bara legat hos honom och tagit hand om honom till nu. Kom just hem faktiskt så har varit där hela dagen, käkade pizza och glodde några knäppa filmer bara. Lite kortfattat om min helg då, men den har iaf varit grym.
Nu ska jag duscha så jag får ur alla mina stora tover som jag fått av den där jävla tupperingen. Sen ska jag titta på film eller sitta här en stund med glass. Ska käka Ben n Jerry's New York Super Fudged Chunk. Fan vad gott, bye! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0