hur kan man ta fel tåg?

Hej jag ska bröja med att berätta varför jag inte bloggade igår.. åkte till hedda efter skolan i örebro och sov där eftersom att jag hoppade på fel tåg hem från skolan, såg bara hur tåget åkte åt fel håll. Fick panik men sen tänkte jag att det kanske skulle till Laxå men tro fan inte att det var påväg mot Kristinehamn - Karlstad men som tur var hoppade jag av i Degerfors och fick vänta på en buss för ett tåg skulle inte komma förens 3 timmar. Så tog en buss som kom efter ett tag och så satt jag på den i 2 timmar typ och så var jag påväg att pissa ner mig. Att hålla sig i över 3 timmar är inte min grej.

Och idag så åkte jag till skolan med tåg ifrån örebro imorse, vid halv 9 och då frågade jag om tåget gick till Hallsberg faktiskt! haha. Sen hade vi svenska som inte alls var jobbig och sedan ensamble och den var ganska rolig sen till slut gehör och vi hade gehörprov och jag sög. Alla förutom 3 fick ig. Det är inte så himla normalt, inte så kul men nu ska jag käka lite sen till mormor och sen drar jag på träning. Sen ska jag ligga vaken hela natten och packa FÖR JAG HAR PÅSKLOV nu, sen ska jag upp tidigt och hälsa på i via och sedan vid 16.00 drar jag till skogstorp OCH VI DRAR TILL NYKÖPING!

sm i nyköpin 2-5 april <3



Kommentarer
Postat av: Clara

va fin din blogg var!

min är fan fail för jag fattar inte hur man kan ändra textstil och orkar inte photoshopa ihop en header ^^

2009-04-01 @ 15:06:30
URL: http://claraalexandra.blogg.se/
Postat av: Clara

SV: jaa men iaf, din blogg är fett tung och jag gillar texten mycket, hur kan man ändra text? för min är åt helvete! jaa exakt det är fan innehållet som räknas med dete ska ju också vara lite class på den :P

2009-04-01 @ 19:02:14
URL: http://claraalexandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihih tack :D :D

2009-04-01 @ 22:17:54
URL: http://idaosterberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: ty sötis!

2009-04-03 @ 21:08:05
Postat av: Clara ***

2009-04-03 @ 21:08:45
URL: http://claraalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0