jävla svensk medeltidalitteratur

Vad ska man säga om den här dagen då. Sov hos Alexandra vilket var väldigt mysigt, dock missde jag andra avsnittet utav desperat housewives igår, det var ju dubbelavsnitt tydligen. Men det tar jag igen idag ist. Vi slocknade såklart som vanligt direkt efter dh typ, satte igång Sex and the city filmen men såg knappt någt utav den, hade ju sett 10 avsnitt av säsong, vet inte vilken men iaf hade vi sett det tidigare under dagen. Vi gick upp ganska sent och fixade oss och hade gott om tid faktiskt, vilket vi inte brukar ha. Fast som vanligt så var kl nästan 7 och jag fick ta på mig kläder fort som fan och sticka till bussen, sen har dagen flytit på som vanligt. Hade datakunskap, sv och sedan musik. Då vi burkar på onsdagar ha ensamble och sedan gehör men ist hade vi kör och sedan ensamble eftersom att vi slapp kören igår, men vi kom ju såklart inte undan, så typiskt.

Och när jag kom hem idag runt 13.30 så blev det att lägga sig och läsa sv efter vi har prov imorgon och så har jag läst
det nästan hela dagenär dryg 100 sidor att läsa samanlagt, är ju två böcker och den där skiten som är så ointressant ska ju också bankas in i hjärnan.
Lixom vem är intresserad av medeltiden, det är massa ord man knappt förstår och så är allt kristet eller hedniskt, vilket jag inte care a damn shit about men måste ju läsa ändå. Kan ju inte ens utala Völuspa eller Hravnkel det blir typ horavankel om jag läser det högt och fort, pinsamt om man skulle läsa det i skolan. Men nu blev det lite mycket, ska plugga lite mer nu och käka glassis, mums på det.

Andreas är förresten sjuk, har han varit ett tag nu, det är tråkigt men krya älskling <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Alla lov är fan för korta ;D<3

2009-04-15 @ 20:15:31
URL: http://mandyypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0