jävlakukhelvetesfittskit.

Hej. Kom just hem från Konserten eller öppethus, vet inte vad jag ska kalla det. Men det gick ruttet! men kan börja med att min dag började inte så jävla bra heller, sov hos hedda och det var jättemysigt, sen skulle jag med tåget kl 7.43 till tandläkaren och det var först försenat sen blev det t o m inställt så fick åka med 8.02 vilket ledde till att jag fick springa till tandläkaren från stationen och kom försent, men sprang på 6 min faktiskt. Sen fick jag reda på att jag skulle borra, nästa dåliga sak. Fick sprutan som gjorde pissont och hela skiten bara var ett rent helvete AJ! och sen fick jag åka hem eftersom att det bara hade runnit massa tårar för det gjorde så ont, så drog hem och fixade mig eftersom att det var en speciell dag idag. Sen kom jag till engelskan som tur var, sen på lunchen kunde jag inte käka ett piss för min mun var helt förstelnad och sen försvann bedövningen under labben, och det gjorde så inihelvete ont, fick desutom bara en alvedon av skjusköterskan och ingen hade med sig någon heller. Sen åkte jag hem, eftersom att vi blev klara tidigt, sen till skolan igen och började öva lite för vi var jättenervösa. Det började dåligt och slutade dåligt.
Blev så ledsen så jag ville hem, trodde det skulle börja spruta massa tårar bara. Sen ringer det och Conny hade huggit yxan i benet så mamma var tvungen att åka hem så jag följde med, orkade inte vara kvar ju. Så ville andreas ses och jag blev jätteglad kändes som något skulle kanske bli bra idag, men han drog till danne ist, kände inte så skönt. Så nu kommer jag få sitta här hela kvällen och bara tjura ist. hatart.

såhär bra känner jag mig...

Kommentarer
Postat av: Moa

åh, vilken skit dag du har haft, ibland kommer man inte ifrån dem tyvär. men man kan alltid försöka göra dem bättre :( och nästa sak, vi verkar ju aldrig ta tag i att träffas, så vi får faktiskt ta och planera en fika elr nått. puss på dig <3

2009-04-20 @ 20:53:10
URL: http://moawenchert.blogg.se/
Postat av: felicia

vilken rutten dag :( men du är bra som sjutton <3

2009-04-21 @ 09:29:40
URL: http://feliciasoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0