Nyköping nästa.

Ledig idag ju, ändå vaknade jag precis 08.08! Tittade på kl som vanligt och sedan la jag huvudet i kudden och somnade om! Sov kanske till 9 halv 10 och så fixade jag mig lite, käkade frukost och så skjutsade fredd mig till farmor så var där en stund. Plus att igår var jag ju hos mormor och det var mys och kul, länge sen!
Men iaf, var hos farmor en stund och sen gick jag till Musiken i via men tyvärr var inte Mattias där för han var inne på sjukhuset eller något för att titta till sin tinitus tror jag, så får gå dit någon annan dag isf. Gick hem isf då och nu sitter jag här och mår så illa som det bara går och lyssnar på Hanson MMbop den är skön, men nu tänker jag lägga mig och vila för mår förskräckligt.
Så önska mig lycka till för om 3 timmar åker jag till Nyköping på sm! :)

bilder kommer på söndag när jag kommer hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0