tisdag= Desperate'housewives!

Hej bloggen. Idag har varit en bättre dag faktiskt än gårdagen. Andreas kom och hämtade mig igår kväll och vi åkte hem till honom och la oss och tittade på fjorton suger, som var riktigt dålig, men det är kul när jag får välja filmer som jag vet att han inte gillar  överhuvudtaget. hihi ^^ Men så vaknade upp brevid honom, en bra start på dagen, sen åkte vi till skolan och jag hade sång lektion vilket var skoj, sen eng, kemi, idrott (bad) och det hade jag ju inte en tanke på igår kväll så hade inga badkläder med mig tyvärr. Sen var det matte och tillsist kör, vilket sög för imorgon ska vi ha den där kör konserten. Hatar det, kör är tråkigt och det är i kyrkan också och jag som tycker om sånt så himla mycket "not" aja får tänka på betyg ist och att sjunga rätt. Haha. Nu ska jag titta på ett avsnitt dh som jag missade förra veckan, har inte fått det gjort ännu, sen ikväll ska jag väl käka glass och se det nya avsnittet för får inte missa det! Sen blir det nog att skriva engelska saken som jag skulle göra, för omväxling eftersom att Amanda jämt skriver, men jag tycker det är på tiden att jag gör lite också faktiskt. Jag gör väl också saker, men jag gör alltid de lätta och ojobbiga sakerna så lat som jag är, men nu jävlar tog jag lite ansvar, det gillar jag  ( eller egentligen inte ).

förresten på torsdag är det lunch konsert, då får vi äga igen.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Abdullah imponerade grymt, sen så tycker jag Helene och Jenny var super! :)<3

2009-04-21 @ 18:58:23
URL: http://mandyypandy.blogg.se/
Postat av: felicia

nej det var jag inte men jag tycker du är bra ändå :)

2009-04-21 @ 19:16:22
URL: http://feliciasoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0