torsdagskväll

kl är 22.18 och jag är jättetrött, tränade fotboll förut ju och det gick väldigt bra, eller ja inte bra men bättre än vad jag trodde att det skulle gå!:p
Dom ville att jag skulle spela match på lördag morgon men jag kan ju inte för ska till hedda. Synd, men sånt är livet.
Ska bli skoj, åker till henne direkt efter skolan och sen är jag där hela natten antagligen om jag inte åker till Andreas på natten ist, det skulle vara mysigt.
Har inte så mycket att säga, ska väl käka något nu sen sova. Mysigtpysigt

Förresten de här örhängena var det jag köpte, var ett tag sen men de är så jävla snygga! ett bra köpt tycker jag :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är knäpp och jag har inte pain in the ass utan ont i magen :)

2009-04-18 @ 12:57:06
URL: http://mandyypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0