sol

Hej. Kan börja med att igår var det nationellt prov i engelska, var uppsatsen vi skulle skriva. Det gick väl hyffsat, hoppas bara på att få vg så är jag nöjd eftersom att engelska inte är mitt starka ämne. Sen rullade dagen på och jag drog till stan med ninni för att leta present åt andreas och så mötte vi hedda och gick vidare, hittade en tillslut faktiskt. Sen drog jag och Ninni till marieberg också, gick där en stund och jag köpte två par as snygga trosor och en ny eyeliner vilket behövdes! och så åkte vi med hennes mamma hem och cyklade från stationen till mig, satt och prata massa. Så lagade vi nudlar som jag varit sugen på så länge ^^ hihi. Sen cyklade hon hem och jag la mig och sov, min kväll slutade inte som den borde ju direkt men men.
Eftersom att jag somnade tidigt så vaknade jag vid 10 och käkade frukost och vid halv 11 la jag mig i solen och så vid kl 5 gick jag in och duschade och nu sitter jag här, ska väl ta och fixa mig lite snart. Väntar på att Ninni ska komma hem så hon ringer mig och jag vet hur hon gör ikväll för blir kanske att dra till henne eller hon till mig en stund och mysa sönder. Skulle vara trevligt.
Nu är sommaren här, och det märks! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena plankan! Det är inte vintertid fortfarande eller du kanske bara är blond som vanligt? :)



/stefan

2009-04-25 @ 18:14:24
URL: http://mandyypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0