16.16

fyfan, hade engelska prov idag, hatar engelska, men det gick väl okej på provet men ändå hatart.
tur att kemin och datakunspaken var roliga och sen hade vi också matte med någon gubbe eftersom att lovisa är sjuk och ligger på sjukhus :/ men den gubben var iaf kul.
Sen var det kör och jag typ somnade för det var så jävla trist.
Fick sms från Mathilda idag också där hon undrade om jag ville med och titta på niorna på vias konsert idag kl 6 och tro fan på att jag måste dit! så ska gå till henne sen och sen blire till via <3
och sen ikväll har jag inte en jävla aning om vad jag ska göra, plus att imorgon är det min sista träning på ungefär 2 veckor :s 


border=


Kommentarer
Postat av: Moa

haha jo jätte cool xD

jaa de kan vi göra. jah ska faktiskt bara vara hemma :)

2009-02-10 @ 20:35:46
URL: http://moawenchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0