20.23

Godkväll.
Ja som sagt det är måndagkväll, jag har haft en perfekt helg och start på sportlovet.  I lördags så var det alla hjärtans dag och då var jag med Hedda, vaknade vid 2 eller 3 på dagen och fixade mig lite, sen kom hedda och hennes mamma förbi och hämtade mig. När vi var hos hedda gick vi och köpte glass, godis och allt sånt.    Sen käkade vi mat och tittade på melodifestivelen, snackade massa skit om allt med hennes mamma och oje, det var as skoj. Sen tittade vi på några filmer, och käkade glass, godis och mös. Var en perfekt alla hjärtans dag, älskar dig<3
Sen sov jag jag såklart där, sen när vi vaknade käkade vi frulle och såg Grease. Sen fixade vi oss lite, softade och sen vid 4 gick vi till donkan och käkade och snackade massa skit om allt och alla igen. Sen blev kl 6 och jag skulle med bussen. Sen när jag kom till kumla gick jag till åbytorp till Ninni och hämtade henne och gick till Alex och så mös vi där lite och pratade massa, sen sov jag där. Så imorse gick jag upp vid 9 för att jag skulle ta bussen kl halv 11 till kumla och gå till tandläkaren, så jag och ninni gjorde det och sen drog vi till stan där vi mötte hedda. Käkade på la baguette (jag käkade de fikade) så köpte jag en till skin jacka, ett linne från gina, en sjal från vero moda, och sen en fondation. Sen gick hedda hem och vi drog till mb och snoka vidare, sen hem till mig och packade för ska till pappa sen ikväll och sova där, sen imorgon ska vi någon stans och åka lite. Ska bli skoj, var över 2 år sen jag åkte snowboard tror jag :/ men aja.
Nu ska jag ner till ninni och vara trevlig för hon gör pankakor (A)  godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0