20.31

hallå, sitter här nu har precis duschat och fixat mig. Har inget att göra ikväll vafan, skulle varit med alex, becka och ninni men de tråkisarna sitter i åbytorp. Bajs då. men idag har jag varit i örebro med ninni och hedda, shoppat sen åkte jag och ninni till marieberg och sen vidare hem.
vi sov ju hos hedda inatt också, för igår var vi i stan och tittade på lite kläder och sånt, sen blev det käk och bio. såg "I taket lyser stjärnorna" den var väldigt sorglig, hedda och jag satt och grät och många fler tror jag. Sen gick vi till ica köpte glass och sen hem, det blev en liten mys pys kväll med mina favorit tjejer, bäst är ni! Kan aldrig ha trisst med er, ni gör en alltid glad. synd att vi inte ses oftare längre, får ta tag i det här. Och desutom har jag äntligen kunna börjat andvända min nya skinjacka! har ju inte kunnat andvända den p g a att jag fick gipset dagen efter jag köpt den, det var lite surt ju, men nu jävlar! aja nu ska jag väl titta melodifestivalen som alla andra tråkiga svenskar gör (hatar melodifestivalen!!!)
fuck you.

Kommentarer
Postat av: hedda

bästa dagarna -v-

2009-03-01 @ 00:34:13
URL: http://heddakbolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0