4 februari

Hej, nu har jag inte bloggat på hela veckan, men jag har haft mina skäl.. Har inte kunnat suttit vid datorn pga hjärnskakningen, har mått jättedåligt!
Har ändå inte hänt något, låg hemma måndag och tisdag men idag var jag i skolan och mådde piss utav det, när jag kom hem la jag mig direkt och slocknade.
Idag i skolan spelade vi upp för varandra lite i musik klassen och jag tappade bort mig exakt hela tiden, sen övade vi och jag flummrade med texten och fick världens glömskaste minne, kom inte ens ihåg första versen.. Det var lite pinsamt, plus att jag råkade sjunga helt fel toner så att amanda och rikard skrattade så mycket som de aldrig gjort förut typ..
lite pinsamt JA.
Imorgon är det prov förresten också, men det skiter jag i för jag orkar inte plugga, måste verkligen sova.
fast ska satsa på att orka provet på fredag, har två i veckan ju..


Och nu har jag också bestämt mig för att inte träna något i veckan, inte så smart ju.
Måste bli bra, den 7-8 mars så ska vi till hudiksvall på innebandyfesten för vi vann allt i helgen, så nu är det sm som gäller semifinal, nu är det ju bara 4 lag kvar. Lite eller jag menar MYCKET gött!



Kommentarer
Postat av: Sara

aa, imorgon blir det 160 minuters uppsatts, jag laddar med massor av godis ! Haha

2009-02-04 @ 18:11:48
URL: http://genuinee.blogg.se/
Postat av: carrolina

ja de är kul, du borde testa ;D

2009-02-05 @ 13:20:36
URL: http://blondincc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0