9 februari

Jag ska nog börja med att säga att jag inte haft tid att bloggat, datorn har varit paj och jag har inte fått suttit vid datorn pga mitt huvud. Haft för ont också för att klara av det, plus att jag spelat massa dm i helgen (innebandy) så inte hunnit då heller.
Spelade iaf i lördags med mitt lag, damjunior dm, vi vann mot hovsta med 3-2 och jag gjorde ett mål! :) så vann guld alltså i den åldern, sen i söndags fick jag spela med de yngre i 92 dm, vi vann mot wivallius  med 6-2 där jag också gjorde ett mål. Plus att 94orna vann guld och damlaget. det är lite coolt ! ;)
men iaf, denna dag har varit jobbig, har varit sugen på coca cola hela jävla dagen. Ingen bra dag alltså, fast sen tränade vi och det var as skoj. På fysen körde vi olika "lekar" typ, rugby och jag gjorde mål och det är inte ofta jag är bra i sånt, så jävla klen ju (A) haha.
förrsten ska jag börja träna med damerna nu i några veckor, blir lixom att dra till sm den 7-9 mars fan spela mot umeå, det är inte dåligt det. <3

Men aja, imorgon är det engelska prov och jag är förbannad för jag kan inget! fast först är det sång och jag ska börja med någon låt som jag ska spela och sjunga själv för klassen, blir väl gitarr och sång och hoppas på låten "Pernille Rosendahl - Laugh'n a half" den är skön.

godnatt och önska mig lycka till imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nejnej hörredu, där har du fel!:) Du som är hihi:)

2009-02-10 @ 15:59:51
URL: http://kajsaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0