fredagen den 13.

Godkväll.
Det här är en bra dag, Alexandra fyller 17 år. Grattis till henne! Vi fick dessutom sportlov idag, det var skoj och jag fick vg på mitt samhällsprov. och har sytt nu ju, haha as svårt att duscha. försökte förut idag och fick tejpa och hålla på en massa, as jobbigt ju. och dessutom gör det as ont att gå och det verker massa, inte kul.
Men skolan funkade, hade naturkunskapsprov och det gick faktiskt helt okej, fast skulle inte förvåna mig om jag får ig, är så jävla dålig på det där.
Usch.
Sen var det alla hjärtansdag firande på skolan idag och elevrådet kom in och började ge alla rosor, jag fick ingen. Dock fick jag ett sångogram så elevrådet började sjunga "'älskade ängel" till mig. Det var ju lite chockande, men fyfan vad alla skrattade, mest jag kanske men det var jävligt kul. Speciellt när de sjöng till mig "du är min man" ... det var lite opassande eftersom att jag är tjej, men aja. Jag har haft en bra vecka typ, och ska se fram emot alla hjärtans dag med hedda i hennes nya lägenhet i örebro, har ju inte varit där än. Sen ska jag va med alex på söndag, ska till pappa på måndag och kanske åka snowboard på tisdag. sen har jag inte planerat mera, ska börja träna på torsdag igen, hoppas det går bra. och den 27 får jag ta bort alla stygn, hihi.
Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: hedda

alla hjärtans dag var great!<3

2009-02-16 @ 16:15:06
URL: http://heddakbolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0