gossip girl

sitter på datakunskap och tittar på gg lite på youtube, haha länge sen nu jag såg det eftersom att min dator är paj. Fast sitter ju vid fredds dator ist, så blir väl ingeb skillnad, och nu så fixar vimin dator också så. Och förresten, på tisdag ( om en vecka) så börjar dh, fan vad jag löngtar till den nya säsongen! Plus att snart kan jag börja se gg också när de på kanal 5 kommer ikapp eftersom att jag har tittat på de ifrån usa ^^
men bra dag idag, har inget att göra idag, kanske ska till Alex ich sova där, eller så ska  jag titta på div3 matchen om jag orkar kl 19.45 men bara om jag orkar. Få se vad som häner...

Sen hoppas jag på något extra trevligt i helgen, då jävlar är (kanske) gipset borta och inga matcher för mig så det får bli en helg  med lite fun ;)

Kommentarer
Postat av: Nea

hihi tack, du med :D

2009-02-24 @ 18:21:15
URL: http://neakallgren.blogg.se/
Postat av: Jenny

tack så mycket stumpan! hoppas att du blir av med gipset snart :D

2009-02-25 @ 14:37:52
URL: http://fromtheinsideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0