onsdag

godmorgon, sov hos ninni inatt det var mys. ska säga grattis till Ninni och jens som varit tillsammans i 8 månader :D
 och igår förresten så sov jag hos pappa och vi åkte till stenkällegården och skulle åka snowboard för jag har inte gjort det på två år. Men efter ungefär 2 timmar så var jag klantig nog och satte mig ner och skadade armen, så vi åkte in och jag hade tydligen brutit det lilla benet som håller ihop armbågen eller något så ska gå med gips i 2 veckor nu sen in på åter en röntgen och se om jag får ta bort det för jag ska ju på sm om 3 veckor typ. VARFÖR ÄR JAG ALLTID SÅ KLANTIG :S aja nu ska jag och ninni käka frukost och sen ska jag till träningen senare och bestämma hur jag ska träna de här två veckorna, ska fan bara springa och sånt.
har ju inte tränat ordentligt sen hjärnskakningen så skulle få börja träna imorgon egentligen, men så blev det ju inte..
fan

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sötan, jag hjälper dig i skolan att gå på toa och knäppa byxorna m.m. eller vänta... Sånt gör jag ju redan :O<3

2009-02-18 @ 20:45:09
URL: http://mandyypandy.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sötan, jag hjälper dig i skolan att gå på toa och knäppa byxorna m.m. eller vänta... Sånt gör jag ju redan :O<3

2009-02-18 @ 20:46:00
URL: http://mandyypandy.blogg.se/
Postat av: Moa

gumman, har du brutit armen :( du är allt lite klantig ibland, men du är sööt ;) <333

2009-02-19 @ 20:04:05
URL: http://moawenchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0