01.23

Lördag..
Varit en tuff dag, gick upp kl 9 imorse och fixade frukost och packade. Sen var det samling kl 10.15 i skogstorp, åkte till Fagersta där vi skulle spela mot Per-Ols. Vi vann med 3-5 efter många om och men, sen gjorde jag dessutom 3 mål. Haha, lite gött faktiskt, vi var så värda allt för vi var så otroligt mycket bättre! :)
Bussresan var väldigt lång också, men vi satt och sjöng och tävlade hela vägen dit som var i 2 timmar. Haha, lite skoj vi hade det! ^^
Sen kom vi dit tidigt och jag stod i mål som en liten underhållning, och om jag ska vara ärlig så sög jag :( men det var skoj!
Påvägen hem sov jag bara hela vägen som de flesta och som jag alltid brukar göra.
Kom hem och Urban, Moa och Eddie hade kommit hit, länge sen man såg dem och det var verkligen skoj att träffa dem! :) Vi köpte pizza och alla käkade tillsammans. Sen kom min sockersmula Ninni hit och vi pallrade oss till Maxi, köpte godis och tog oss hem igen och tittade på Blonde Ambition. Ninni sov som vanligt hela tiden, men annars var det riktigt mysigt.
Har bara en sak att säga.. Tur att jag har dig! Men allt har sitt slut och hon åkte hem, så jag sitter här själv och ska nog sova vilken sekund som helst, alla andra sover ju. Fast först ska jag väl gå och reta Urban lite, haha det gör jag ju alltid så..

godnatt


Lägg armarna runt mig och släpp mig aldrig <3




Kommentarer
Postat av: Ninni

gullet jag lämnar dig aldrig <3

2009-01-25 @ 03:07:24
Postat av: Jessica

ofc you don't!

och jag skulle aldrig lämna dig heller Ninni :) <3

2009-01-25 @ 16:39:22
URL: http://yescarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0