10 Januari

Hej hopp, vilken dag jag har haft. haha. haft det mysigt med brorsan och robert, de satt och spelade och jag har bara suttit med dem och pluggat matte! Vilken lördag härlig lördag, eller inte. Men runt 6 började jag städa lite på rummet och fixa så Hedda och jag kunde göra våra planer som vi planerat. Vi möttes vid maxi och köpte lite godis och cola som vanligt, gick till Kinaresturang och köpte kinamat, sen hem och mysa med film och allt. Så himla mysigt, hedda får en ju också såklart på bättre tankar och ingen jävla skola. Bäst äru!  <3




   


Kommentarer
Postat av: Heddddda

babybabyyy, hahaha vart är bilderna som egentligen skulle komma upp? vavava ;)

haha najs kväll. love u <3

2009-01-11 @ 01:23:14
URL: http://heddakbolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0