16.20

Godafton.. x)
Kom hem från doktorn för en stund sen, blev att stressa dit efter skolan och titta till mig och ska tydligen göra om mitt ärr nu så ska operera mig den 12/2 haha. Lite plötsligt men det är ju inte så farlig så lugnt.
Igår var jag med Mathilda, vi gick till Maxi och köpte godis som vanligt, gick hem till mig och tittade på film. Det blev Bring it on för den hade hon inte sett. Sen skjutsade mamma hem henne. Försov mig såklart imorse, känns som det hänt lite ofta på sistone, missade halva datorkunskapen. Sen var det bara svenska och musik så slutade jag.
Gick lite bättre idag också än vad det brukar på musiken tycker jag, men inte tillräckligt då.
Ikväll ska jag iaf träna, för i helgen ska jag vara med på F18 SM ju!!! haha, ska träna med damerna som ska spela i helgen, dock missar jag min match imorgon för träningen. Fast det är det ju värt, så gött ska det bli.
Sen ska jag väl såklart inte göra så mycket mer än att bara ligga hemma som en tock och försöka ta bort viruset från min dator, sitter ju på brorsans gamla nu, men det funkar det också :) höhö.

bye

Kommentarer
Postat av: Moa

oj, ska du operera om ditt ärr? vilket ärr? det där när du ramalde på glasskivan?

vilken bikini vill du ha då? asså vad är din iddé`? ;)

2009-01-28 @ 17:46:32
URL: http://moawenchert.blogg.se/
Postat av: Moa

jaha, usch då. visste inte att man fick så mkt stryk av att spela innebandy ;D men du är riktigt hård antar ja xD okej, vita bikinisar är alltis snygga ;D ja ska faktiskt försöka sy en bikini själv, har en jätte fin "ritning" xD

2009-01-28 @ 22:14:47
URL: http://moawenchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0