16.40

Det är söndag, inte så mycket av söndagen har gått än men jag har iaf hunnit solat och tittat på film. käkade nyss också, och ska strax fika för sen åker Urban, Moa och Eddie hem. Synd att de bor så långt härifrån för det är ju alltid skoj när släkten kommer. eller ja nu är det ju bara några men ändå, bättre några än inga! :)
Sen ikväll så kommer Alex förbi mig och hämtar mig så drar vi till henne och så ska jag sova där, hennes bror Marcus fyller förresten år idag också tror det är 12 år, stor pöjk där.  De har firat honom idag och oftast brukar ju jag vara med dem, har alltid varit det typ men idag var Jimmie där så jag får vänta till ikväll då han dragit..
haha, men det ska bli mys att va med Alex ikväll, längtar för det var ett bra tag sen! <3



you just make me feel more alone for every day...


Kommentarer
Postat av: Moa

jag måste bara berätta en sak för dig. Här om dagen så drömde jag om dig och Ninni xD Jag var kalle anka och du var Musse pigg och Ninni var Mimmi pigg xD haha den drömmen var sjukt rolig. Vi råkade typ ta sönder ninnis brorsas bil och massor, haha

2009-01-25 @ 19:37:37
URL: http://moawenchert.blogg.se/
Postat av: Moa

jag ska försöka ta med mig lite sol i väskan ;) haha aah, jag har alltid sjuka drömmar nu för tiden xD alltid kul att drömma om dig ju ;) <333

2009-01-26 @ 19:33:02
URL: http://moawenchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0