20/1

Tisdag: Gick upp imorse som vanligt och så skyndade mig till bussen så jag inte skulle missa den. Sen gick jag till sånglektionen och sjöng lite (logiskt) och efter det var det engelska då vi skulle ha redovisning. Jag som hatar att stå inför klass och suger på engelska så det blev ju jättelyckat (Y). Ne efter det var det lugnt då var det bara kemi, sen hade vi idrottsprov som var lite krånligt och sista lektionen för mig blev matte för jag mådde väldigt dåligt och drog hem så missade kören. Och nu sitter jag bara här och har inget att göra, ska nog lägga mig och titta på prison break och sen ska jag nog fixa engelska uppsattsen eller vad det var.

Och förresten igår var klassen och hälsade på hos NA och det var as skoj, haha störd klass man har! Sen åkte jag och hämtade böcker i skolan och åkte till kumla för jag skulle till tandläkaren och jag fick rusa från tåget till tandläkaren (det var jobbigt). Sen hem och käka och dra på träningen vid 18.00 som inte var slut förens 21.00 så himla jobbigt, jag har fan inget liv.

och idag fick jag reda på kursproven.
12 maj kursprov i matte B.
13 maj kursprov i kemi A.
27 maj kursprov i fysik A.
 

143 dagar till sommarlovet.
4 veckor till sportlovet.
11 veckor till påsklovet.

Bye

Kommentarer
Postat av: Amanda

TAAAAAAAAAAARD :D<3

2009-01-21 @ 08:31:02
Postat av: Jessica

du kan va det amanda <3

2009-01-21 @ 14:53:53
URL: http://yescarlsson.blogg.se/
Postat av: Moa

Oj är det bara 143 dagar kvar till sommarlovet, fast det kanske är rätt mkt =/ men då åker ja ju till thailand om 10 veckor i alla fall ;) yami



lycka till på alla proven, du är säkert bäst <3

2009-01-21 @ 21:23:19
URL: http://moawenchert.blogg.se/
Postat av: Jessica

Fan vad fubb moa! jag vill med till Thailand :( <3

2009-01-22 @ 22:38:49
URL: http://yescarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0