21/1

tjohopp, sitter i skolan nu på datakunskap. Lite trist när alla är så himla sega, fast ändå då kan man sitta här bara och glo. onsdag... det är en lätt dag, idag slutar jag 12.50 eller var det 13.50 ? kommer inte ihåg slutar iaf efter gehören det är myspys, matte B är en kortare kurs så har bara 3 mattelektioner nu i veckan! fan vad gött. Fast ska nog ändå hem och plugga bara idag, har inget annat för mig! Men sen ikväll ska jag på match kl 19.15 samling i birgittaskolan och ska inte spela förens 20.30, så kommer komma hem sent inatt för fan, ska ju spela mot döva. Men sen ska jag nog bort ikväll också.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Gustav

Ofta döva kan spela innebandy?

2009-01-21 @ 10:37:05
Postat av: Jessica

Tydligen, och de är inte sämst heller! ;p

2009-01-21 @ 14:52:48
URL: http://yescarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0