22 Januari

Godkväll
Today så missade jag svenskan och en stund utav fysiken. haha sov inte hemma inatt igen, utan efter matchen mot döva(som vi vann med 3-11 bara och jag sög:/ ) igår så åkte jag raka vägen dit. Skulle upp imorse vid 6.15 men tro fan inte att jag orkade så gick upp vid 8 och drog till bussen som gick 8.45 från hällabrottet till kumla och hoppade av vid kumlaby och åkte vidare till hallsberg. Haha lite lat man är, sen var det ensamble, fysik och naturvetenskap! sen hade jag lite bus för mig i skolan också, hihi! ^^ Och förresten så var det pannkakor idag i skolan! jag var ju dum nog att tävla mot rebecca så jag käkade 7 hela jävla stycken.. fyfan, sista pannkakan var svår, jag spydde nästan ^^
Slutade vid 3 och tog tåget direkt hem och käkade sen kom mamma hem och vi fick åka in till marieberg och fixa nytt blad eftersom att jag sköt sönder mitt igår ;/ FAN JAG SOM ÄLSKADE MIN KLUBBA <3 and than åkte jag direkt till träningen som började med mentalträning kl 7 och jag somnade under snacket. Haha, lite trött så bör sova nu efter att jag käkat.
Men spelade bollpass sen och det var piss jobbigt, sen åkte jag bara hem och nu sitter jag här som vanligt.
Vilken dag alltså, mysispysis.

natti<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0