30 januari

sheit, idag har jag inte gjort ett piss.
var hemma från skolan, så har suttit hemma från två idag typ, sov inte hemma inatt.
Så har tittat på några avsnitt utav Prison Break! Och så har pappa varit här och fixat mitt internet, det har ju inte funkat sen jag fick virus, tog ju bort viruset men internet funkade inte :s
aja, nu är det fixat och jag är väldigt glad! x)

Nu ska jag lägga mig en stund, sen kommer mamma med mat och sen ikväll blire att spela risk med
Martin, Rikard och Petter hemma hos honom. Ska bli skoj, JAG ska lixom vinna! :D

sen imorgon blir att dra till samlingen i kumlahallen kl 8.00 och match kl 10.00.. Ska bli as skoj! plus att Angie ska komma och titta, så ska hon med mig hem emellan matcherna! :D mys på det va!
och så får jag säga lycka till åt henne och hennes lag idag för då ska de spela match.

innebandy asså, det är guld! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0