dj 18 sm kval!

Ja, det kunde ju ha gått bättre.. Det var inte så kul att starta dagen med att spela och ramla på huvudet först och antagligen fick jag hjärnskakning. spelade vidare dock och ramlade igen, kunde ju för fan inte se något, såg svart överallt och massa ljusa prickar och kunde inte se bolljäveln! men gick av då och så fick jag gå hem, mådde illa som fan fick upp spyor och tog 2 alvedoner, så halv sov jag.
för min jävla bror väckte mig var 5 min och skrek " JESSICA, SOVER DU?:O" klart som fan man inte gör lixom när han skriker i örat så fort man äntligen fått ner huvudvärken lite, men han gav mig bara mer. TIllslut kom angie, vi gick in på mitt rum och hon tittade på film och jag försökte sova.
Sen blev det att sticka till kumlahallen för nästa match, och det var lugnt då, såg bra fast hade fortfarande jävligt ont i huvudet. Men det funkade! :) OCH VI ÄR BLAND DE 16 BÄSTA LAGEN I SVERIGE JUST NU! :D
men iaf, igår kan jag säga var en rolig kväll, jag sov massa, sen drog jag och mötte Martin, Petter, Rikard och så var Franz med. Vi gick hem till Petter, satte igång med att spela risk och jag skulle ha vunnit! Men tro fan inte att Rikard bara sitter och tjatar om att han ska se den där jävla filmen ondskan. Så vi gick ner och såg den och jag trodde att jag skulle slockna vilken sekund som helst hela tiden. Höll mig vaken och efter filmen drog jag, Martin och Rikard hem så var inte hemma förens efter halv 3 , så det var tur att jag sov hela dagen. För gick ju upp sju imorse, men imorgon blir det nya tag, då får man sovmorgon till 8 och samling kl 9 så blire match kl 11 !!!


ÖNSKA MIG (LAGET) LYCKA TILL, FÖR VI SKA VINNA DET HÄR! :D

Kommentarer
Postat av: heddA

lycka till!<3

2009-01-31 @ 22:12:56
URL: http://heddakbolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0