fredag då får man götta sig med godis <3

Godkväll.
Har inte bloggat så mycket den här veckan pga pluggat så mycket, tränat massa och så sov jag inte hemma inatt så var inte hemma något igår. Men idag har jag haft en kanon dag, jag har tränat 3 ggr innebandy! xD HAHA JOBBIGT!
aja, var helt okej så, förutom att det var lite stressigt imorse, men hade också (förutom 2 idrottslektioner) fysik, kemi, engelska, samhäll och de lektionerna var as skoj!
Sen blev det inte så mycket mer idag förutom träning, så ikväll ska jag götta mig med massa godis, glass och sånt och bara lata mig framför lejonkungen och tarzan tror jag.. disney <3 haha, älskart ;)
förresten var jag på bio igår också mys på det och mys på dig! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0