hurra äntligen fredag

Fredags time nu då.
Idag hade man ju sov morgon och gick inte upp förens strax efter 8. Sen var det kemi, engelska, idrott, fysik och samhäll och det var inte jobbigt någonstans idag! haha, slapp dag.
haha och på fysiken tog våran lärare Mattias Emelies mobil och la den på kateden för att hon smsade så, så smsade Amanda till Joel (Emelies ex;) ) att han skulle ringa Emelie, så gjorde han det 2 ggr och andra gången svarade Mattias!- Hej det är polisen, hon ringer upp dig senare! så hörde man klick och han lagt på.
HAHHA, fyfan vad alla garvade! xD

Sen slutade vi tidigare från Samhällen och jag kom hem vid halv fyra, käkade och tittade på gossip girl så himla bäst är det! ah och snart ska jag möta Emelie vid maxi, köpa lite gött och mysa med henne, men måste städa först för mitt rum ser rent sagt förjävligt ut!  dessutom har jag ingen träning idag,  men har dock match imorgon i Fagersta mot Per-ols så ska va på samlingen kl 10.15 imorgon bitti...
kul jag som tänkte äntligen helg och sova, men icke sa nicke.

bye

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahahaa fan vad kul det va! hatar han och han mig(;

men nu blir det myss ses snart :)<3

2009-01-23 @ 17:59:05
Postat av: Amanda

Det var jäkla kul :) fan vad ni ska tjocka då?! :O<3

2009-01-23 @ 19:22:48
Postat av: Jessica

Haha, jadu Emelie det var kul :D och ja det blir mysispysis <3<3<3



Ah du amanda, vi käkade glass, godis, annanas och cola ;) tittade på en mysisfilm och satt och snackade massa om det vanliga och mycket mer! ;) <3

2009-01-24 @ 00:16:45
URL: http://yescarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0