Måndag

Vilken dag, först skola som inte alls var jobbig! Samhällen var as skoj, sen hade vi inte så många fler lektioner. Slutade iaf kl 13 och då drog jag hem med tåget 13.17 och sen blev det spela lite gitarr och sånt, lärde mig lite nya låtar. Alltid skoj ju! :) Sen blev kl 17.00 och jag skulle dra och möta Virre men som jag alltid(nästan alltid) är så blir jag sen, skyndar mig och när jag äntligen är hos Virre så cyklar vi vidare till Skogstorp där vi skulle spela "match" och såklart på vägen mitt i den jobbigaste backen ska jag göra något knäppt så kedjan hoppar... Får skynda oss, men går inte så bra tog oss 10 min att fixa den där förbaskade kedjan men tillslut är det klart och vi cyklar vidare. Sen spelade vi matchen som vi blandade oss med alla möjliga lag ( 94orna typ och dam juniorerna vet inte riktigt), var inte så speciellt jobbig och inte så mycket att göra blev bara att springa runt där lite och göra.. ehm inget bara ha skoj. Haha aja, det var min måndag typ, nu ska jag käka mat sen käka massa glass och tjocka mig som vanligt för det är jag värd! godnatt ;p



Kommentarer
Postat av: Jenny Stöööööööööa

Halloj där snyggis! himla snygg blogg du har, kolla in min? :D och ge mig lite glass (A) haha<3

2009-01-13 @ 14:44:51
URL: http://fromtheinsideout.devote.se/
Postat av: elin

snyggo!

2009-01-13 @ 15:38:17
URL: http://ellllllin.blogg.se/
Postat av: Moa

Åhh visste inte att du hade blogg, nu ska ja allt bevaka den ;)

2009-01-14 @ 18:11:19
URL: http://moawenchert.blogg.se/
Postat av: detdu :)

Fasen vilken otur med kedjan :P . men ni hann iallafall till matchen :)

2009-01-19 @ 22:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0