ons

God evening!
Idag var det kursprov i matte A och det var verkligen inte så lätt som jag trodde att det skulle vara, haha fast det gick väl helt okej ändå. Sen slutade jag vid 11 och drog till gammla goa Vialund och träffade Martin och även Mattias, länge sen vi sågs nu får ta lite mer tid till det. Var jättekul att sitta där och bara ta det lugnt, spela massa och sånt bara.
Sen bar det av till träningen där jag fick reda på att jag skulle träna dubbelt och tränade med damlaget också, as jobbigt, blev ju jättetrött! xD Men nu ska jag träna med damerna från och med på måndag i två veckor vare typ. :)

Godnight!
<3


Kommentarer
Postat av: carrolina

det går bra för dig med träningen =)

härlig bild!

2009-01-15 @ 12:36:09
URL: http://blondincc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0