Smartis här, smartis där.

Nu är det söndagsmorgon och jag är helt slut, kl är faktiskt redan halv 3 men jag har inte orkat gått upp tidigare för att jag satt vid datorn inatt och kom på mig själv att det var dags att sova vid halv 4. hehe ^^
Men till denna dag, söndagar brukar folk säga ska vara trista och jobbiga, men det är aldrig mina! haha, speciellt inte idag för jag ska ta det lugnt och käka massa glass och sen ska jag fixa lite hårinpackningar och ta det lugnt. Fast först måste jag plugga idag igen (det kanske inte är det roligaste, men roligt när det är gjort.) så det är min dag det, funderar också på att hitta någon som vill dela min myskväll med, vet bara inte vem än. Får väl bli emelie, hedda, ninni eller alex, det brukar bli dem jag myser med. aja nu blir det att käka frulle och ta en massa alvedon, hejdå :)

153 dagar kvar till sommarlovet.
5 veckor kvar till sportlovet.
12 veckor kvar till påsklovet.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Snygging här, ge mig dina glasögon där :D!

2009-01-11 @ 13:26:30
Postat av: elin

det är du som är snygg!<3

2009-01-11 @ 16:39:56
URL: http://ellllllin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0