Söndagkväll

Tittade just klart på filmen, tittade på Bangkok Hilton med Nicole Kidman och fan vad bra den var! jag säger bara att det är en film värd att se. Hade det mesta med i filmen, den var sorlig, rolig och spännande alltså den var grym. Jag visste inte heller att Nicole Kidman var snygg när hon var ung, bara hört och det var tydligen sant. Sen till den filmen satt jag med "New York Super Fudge Chunk" glassen och grät när de utförde dödsstraffen. usch det var hemskt, men iaf snart ska jag ta min dusch och fixa lite och sen sova, blev ju inget pluggande idag haha. Sen imorgon ska det bli match istället för träning, det ser jag framemot! Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0