torsdag

Kom just hem från skolan, slutade 14.50 idag, fast egentligen skulle vi slutat kl 15.10 men tur att vi har snälla lärare! :)
iaf, idag tog jag mig en sov morgon och det var skönt. Började dagen med svenska sen Fysik, ensamble, matte och tillsist Naturkunskap. På ensamblen så spelade vi massa och det gick bättre idag än vad det brukar, efter det sjöng vi alla tillsammans "All you need is love" och jag som inte kan låten ska ju såklart sjunga solo på tredje versen.. -.-' x)
haha.
aja, idag blire plugga, ska skriva en sak som jag är 1 vecka försenad med, men jag har mina ursäkter (tycker det finns viktigare saker än engelska!). Sen ska jag träna, samling kl 20.00 träning från 20.30 till 21.30... Jobbigt att det alltid ska vara så sent, sista träningen innan SM till helgen... sheit vad jag är nervös och längtar, får jag se hur det går då, det ska bli kul.

förresten saknar den här sketna ungen, måste fira dig någon dag.. älskar dig <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

visst ärom snygga ;)

2009-01-29 @ 20:00:50
URL: http://idaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0