lör

goddag, ännu igen har jag inte skrivit på länge. Men har varit så himla bra väder och sånt, så har varit i stan och på marieberg och shoppat de två sista dagarna. Så har jag sovit hos älsk också. Ska ju faktikt dit ikväll igen, dock efter att jag har jobbat. ska jobba till kl 18.00 ikväll så ska jag skynda mig hem och fixa mig sen till honom där de har kräftskiva. Superduper kul.
Fast funderar på att dra till farmor nu först innan jobbet så jag får träffa henne innan gotland, för åkerpå torsdag och lär nog sova hos älsklingen varje dag nu typ för han är ensam och jag är borta i nästan 2 veckor. Kommer sakna honom som fan, men esch Hedda och Ninni får väl ta upp det tomrummet ;)
aja, ska iväg nu. bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0