monday

hejsan. Det är fortfarande jättesoligt väder, fast det sägs att det ska bli sämre imorgon.. Men iaf, slutade vid halv tolv idag så kom hem tidigt, la mig i solen och somnade, sov i 2 timmar, sen var jag så varm att jag la mig i mammas säng på en handduk och bara somnade direkt, är helt slut i huvudet idag. Skulle behöva plugga som vanligt, eftersom att det inte blev så mycket utav det igår, men idag tänker jag plugga hela kvällen eftersom att jag inte är trött alls nu när jag sovit då.. fast jag är helt slut ändå så, men får kämpa på, har bara de 2 proven att göra imorgon och inlämningen sen är allt typ klart, ska plugga lite svenska och sånt tills nästa vecka så det kan jag göra lite i taget, det blir lätt nog.

Förresten så var jag och badade igår. Sov hos andreas och så vaknade vi tidigt och drog till kumlasjön med massa, det var riktigt skoj, blev lite rödbränd på axlarna som vanligt, annars blev det bara mer brun färg för min del :)
ne så efter det drog jag och malin hem och stack till träningen, kan ju förstå att vi var helt slut, gjorde nog inte en ända vettig sak. Men sen efter träningen drog jag hem iaf och la mig och vilade och pluggade..
har iaf haft en jättebra helg, med massa sol ju!
Fast bäst var nog att bada med älskling ^^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0