puss

hallå. Det har varit jättefint väder de senaste dagarna. plus att jag har varit med andreas de andra dagarna eftersom att han skulle åka på pl i måndags, så var med honom hela helgen och förra veckan typ. Det har varit jättemysigt och så åkte han ju i måndags och jag saknar honom förbannat mycket. Esch sånt är livet, han kommer iaf hem på söndag.
Förresten har jag börjat jobbat nu och tjänar faktiskt bra och det är ett himla skojsigt jobb må jag säga. Även om folk säger att det är så himla tattigt att jobba på donkan och sånt, men det kan jag lova att det inte är, mycket bättre än de flesta jobben och så är det verkligen bättre än kommunjobb. Roligare och bättre betalt.
Iaf idag har jag varit i sanna badet i fjugesta med alex's familj och så sen ikea. och igår var jag med dom också i tisaren, har varit jättemysiga dagar, dock så ska jag bara sitta hemma imorgon för kl tre börjar jag jobba, så ska jag börja i kassan och jobbar där tills sju. Sen jobbar jag på söndag igen och så har jag intresseanmält massa mer dagar (tre stycken hittills ska fixa många fler men tar det lite lugnt i början eftersom att jag inte riktigt fattade hur man anmälde sig) haha aja ska lägga upp lite bilder från våran solning och från denna vecka iaf.
PUSS :)


Kommentarer
Postat av: hedda

hihi va rolit att du tkte de! va as kul att ni va där , verkligen! <3

2009-06-26 @ 18:42:09
URL: http://heddakbolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0