thihi

Hej, kan säga att igår var jag på 1 lektion. Det var datakunskapen, sen var jag kvar och tittade på en film, shakespears love eller vad den hette, och den var så jävla bra och han är så snygg som spelar shakespear! :o men iaf.. Sen åkte jag hem, väntade på min älskling så ringde han påvägen hem från jobbet/praktiken och hämtade upp mig så drog vi till honom, mös massa och sen drog vi och käkade kina mat. Så blev vi sugna på bio så drog till mig och fixade sen till bion och såg filmen ÄNGLAR OCH DEMONER. Den var faktiskt bra och det var mysigt, förutom att vi åkte fel så vi fick åka massa omvägar så släppte han av mig någonstans så jag knappt hittade, men fick springa och köpa biljett eftersom att vi var sena. Och såklart ska det vara jättelång kö då också, så fick lite panik men det blev iaf bio för våran del ju.
Sen hem till honom igen och så la vi oss och somnade direkt.
thihi du är bäst, det vet du <3

Sen blev det iaf skola för min del imorse och vi har haft första estetdagen idag, vi kom faktiskt ganska långt. Men är helt slut nu och ska träna idag också, vet inte hur jag ska klara det så död som jag kommer att vara. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0