STUDENTEN

SOMMARLOV, äntligen. Det var behövligt och jag har haft en helbra start på mitt sommarlov! Kan inte tänka mig att det är första dagen på sommarlovet, men det är bara att le och vara as glad för det ju :D
iaf, först igår så åkte jag till skolan / ishallen och hade genrep och en kom studenterna och de var en sån himla bra publik! fulla som fan och gladare än jag sett någon på väldigt länge, om inte någonsin! Sen Var det utspring och det ösregnade men jag plaskade runt i vattenpölar för att få så många foton på min käre bror ändå.
sen hem och käka, och så fick fredd presenter, sedan kommer jag inte ihåg mer eftersom att jag somnade pågrund av att jag var så himlans trött! haha :)
Vaknade sedan började fixa mig, så kom pinnen hit och sedan freddans alla andra kompisar som skulle förfesta här och sedan till frimis. Så jag var väl med dom först tills Alexandra och Becka kom. Så fixade de sig lite sen drog vi till Mattias, dock fick vi lite förhinder när polisen kom och tog allt vi hade att dricka men det hindrade inte oss vi drog dit ändå och smidig som jag är så lurade jag poliserna så jag fick kvar lite iaf. Fast vi fick smaka lite där iaf eftersom att vi hade haft en sån otur. hihi :)
Sen sov alex här och när vi kom hem sov redan min bror, han hade iaf en bra kväll vad han kom ihåg och han var fullare än någonsin! haha.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Oj vilken himla vacker bild du fick på oss :) haha

2009-06-14 @ 21:01:33
URL: http://mandyypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0