00.14

Godkväll. Var ju förut i hallsberg och tittade på hedda och massa andra. Kan ju bara säga att Hedda ägde, hon är så himla bra! Det började med att Heddas pappa kom hit och jag fick panik för jag var inte het klar, hade inte tagit på mig kläderna och Ninni hade inte kommit hit än, men hon kom typ direkt och vi åkte till Hallsberg. Vi lyssnade på ett antal band innan HeddaPetter spelade, efter de hade spelat åkte vi dock hem med Heddas pappa igen. Ninni och jag gick till aramis och käkade pizza, sen hem igen. Jag tittade på Wallander och Ninni satt vid datorn. Haha socialt, eller inte ^^ sen åkte den tönten hem och jag tittade klart på Wallander och nu sitter jag här. Har tråkigt som vanligt, men det är skönt iaf, har faktiskt varit en lugn helg, och imorgon blir det plugga. Jobbig men nödvändigt.
och har några dåliga bilder på hedda och petter när de spelar! x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0