00.55

hej kl är strax ett och jag är jättetrött. Tränade förut och det gick väl okej, men var helt slut, det var så himla jobbigt! haha. Speciellt eftersom att jag åt korv innan och sen fick vi korv där mellan fysen och träningen, det brukar ju bli mackor och sånt som smälter lätt, men krov var iaf ingen bra idée för min  del. Sen hörde Andreas av sig förut, dock så tränade jag och nu efter det skulle han sova tydligen. Inte pratat med honom sen i fredags eftersom att han åkte  i lördags till trysil. Saknar honom faktiskt lite, men esch han kommer hem på lördag så jag får väl göra annat.  Tex plugga och vara med kompisar som jag aldrig hinner. Aja, imorgon ska jag försöka gå till via en stund, sen ska jag förbi farmor tror jag och sen blir det till marieberg vid 14.30 till ninni. Ska köpa present till Hedda som vi ska fira på fredag, sen blir det match på lördag, ska på förfesten! distriktlaget ska dit 91tjejorna och 91killarna, ska bli sköj. :)
ps. jag gillar rött läppstift, natti!



Kommentarer
Postat av: Moa

jo ja vet, tankarna sprider sig bara mer och mer i mitt huvud, känns som man inte gör något vettigt i livet just nu =/



okej, jag håller helt och hållet med att melodifestivalen var en skandal. fattar inte heller hur hon kunde vinna och heller inte att ugglan kom två. Vad har hänt med sveriges musiksmak egentligen? xD man kan ju undra

2009-03-17 @ 08:30:41
URL: http://moawenchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0