14.45

hejsan.
idag är jag hemma från skolan, ellerjag har varit det eller vad man ska säga. Mådde inge bra inatt, kunde inte sova för jag var så himla förkyld, sen när jag vaknade så mådde jag piss och hade feber tror jag. Usch sånt är aldrig skoj. Så nu har mamma fixat mina matteböcker och när hon kommer hem ska jag försöka plugga lite om jag orkar. Har käkat massa vitlök idag så jag ska bli frisk tills imorgon, har delprov i matte kurs B och jag är jättenervös. Mår så himla dåligt av vitlöken, skulle kunna spy vilken sekund som helst, men den hjälper från förkylningen. Har ätit så mycket att det stinker så fort man kommer in i mitt rum :s
Tittade just på I walk to remember också, den är så bra, kom inte ihåg att den var så bra! Och nu ska jag strax se heroes säsong 3 avsnitt 1 wow, hejdå.
andreas <3


Kommentarer
Postat av: Nea

haha, tack, men du är :)

2009-03-10 @ 17:14:34
URL: http://neakallgren.blogg.se/
Postat av: Moa

nedu, nu börjar jag blir väldigt nyfiken vem den där andreas är? ;)

2009-03-11 @ 09:17:57
URL: http://moawenchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0