17 mars

Hej, kom jag just hem från marieberg, köpt present till Hedda.
Först imorse gick jag upp vid kl 10 och sen käkade jag en lugn frukost och fixade mig. Sen gick jag till via och träffade Mattias och det var otroligt roligt att vara med honom en stund, det kändes bra. Jag var med på hans lektion och hjälpte de små sexorna som inte kan spela musik, haha det var skoj. Sen gick jag till bussen och åkte till marieberg, där jag mötte Ninni och vi fixade presenten till hedda, kan dock inte berätta vad det är eftersom att jag från en säker källa vet om att Hedda läser min blogg! haha ^^
Men nu ska jag plugga lite, sen ska jag äta lite, titta på rosing och sen blir det glass och desperate housewives älskart!
Sen ska jag försöka hinna plugga lite, pluggade faktiskt igår men skulle behövas lite till men tänker unna mig lite lugnt tv tittande eftersom att tisdagskvällar är en sådan kväll. Fast om jag har orken och hinner ska jag plugga fysik, men jag tyvärr har jag inte så mycket ork nu förtiden, jag mår så himla dåligt fattar inte varför, måste börja ta tag i det här och fixa det. 

I can't rule my heart..

Kommentarer
Postat av: moa

ja vet, ja förstår vad du menar. Det är inte alltid så lätt med livet i högsta hugg. det är då man behöver komma bort lite. och det är det som jag precis behöver.

2009-03-17 @ 19:53:45
URL: http://moawenchert.blogg.se/
Postat av: sthlms madde HEHE

en säker källa säger mej att hon inte gör det :o kom igen vi vill veta vad ni köpte :D

2009-03-17 @ 22:36:01
Postat av: Moa

ja de ska ja, lovar att sola mycket åt dig. och när jag kommer hem ska vi ses! puss

2009-03-18 @ 11:16:00
URL: http://moawenchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0