19.16

Tjena, kom just hem från en lång promenad. Ja ka man tänka sig, jag och Mathilda var ute i säkert 2 timmar om inte mer så är helt slut nu och fryser lite, fingrarna är helt stela xD  Men det var skönt att träffa Mathilda igen och prata och ta våra promenader. Vi gick en himla lång väg, ända bort till skogstorp och så gick vi in på lidl för vi kom på att vi ville ha choklad och energi dricka, sen gick vi lite mera och sen hem. Jättetrött eftersom att vi gick fort också, men blir ändå styrketräning ikväll vilket jag tror bärjar bli en tvångstanke :s Lite läskigt för jag tänker att jag inte orkar göra det men gör det ändå. aja det är bra för mig både fysiskt och psykiskt så det gör inget, men nu ska jag njuta av choklad och energi drickan som jag känner att jag gjort mig mycket förtjänt av! :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

ja, absolut ska du se den :)

2009-03-26 @ 20:51:59
URL: http://mandyypandy.blogg.se/
Postat av: anna

kan du inte börja lägga inn mera bilder bara lite respons :D

2009-03-27 @ 16:30:54
URL: http://pannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0