20.59

Nu sitter jag här, har suttit här hela kvällen. Kan ju inte göra något bara för att jag ska upp tidigt imorgon och spela match mot Östergötland med 91 distriktlaget, men det ska iaf bli skoj! Käkade glass för en stund sen med varma hallon på, det var otroligt gott. Sen har jag suttit och läst massa VR tidningar och tittat igenom vårens mode och jag säger bara en sak, JAG VILL ATT SOMMAREN, SOLEN OCH VÄRMEN KOMMER NU! så jävla snyggt är det ju med lite "mindre" kläder, brun hy, roliga varmakvällar. Fast sen tog tidningarna slut och jag började läsa massa på deras hemsida ist, men det är fan inte ofta de skriver på deras hemsida, känns iaf inte som något nytt, tycker det borde stå saker som inte står i tidningen, för allt på hemsidan står i tidningen också. Ett minus där, annars är hela VR ett STORT plus! :)
Men nu ska jag gå och göra fattiga riddare tror jag för det stod något jätte coolt resept i tidningen, mums!

Kommentarer
Postat av: hedda

thnx!! haha ja visst ären cool :)

nope va bara i kumla över dagen ;P

2009-03-15 @ 11:18:24
URL: http://heddakbolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0