20mars

hej, sitter hos hedda. Lockade nyss håret eftersom att vi ska fira hedda ikväll det ska bli mys! men iaf, idag varen skön dag i skolan och drog hem under samhällen eftersom att vi hade något arbete som jag kunde göra hemma. Så när jag kom hem hade jag 5 min på mig att packa till imrogon och allt, fixa matsäck, det var stressigt! Sen åkte jag till tåget och in till örebro och mötte ninni där och vi skulle byta hennes jacka men det fanns ingen kvar så hon får vänta några dagar till. Sen gick vi till hedda och började fixa oss och nu ska vi snart laga mat, alla kommer ju om 1 timme och då ska vi ju käka! hihi, myspys ju :) <3
Och imorgon bitti kl 7 ska jag upp för att gå till samlingen och dra till Förspelet, önska mig lycka till! :)

Kommentarer
Postat av: hedda

good luck, chuck

2009-03-21 @ 16:43:43
URL: http://heddakbolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0