22.07

godkväll.
kom just från träningen, det var väldigt jobbigt. Fast inte till att börja med, först sprang vi massa och det kändes inte så värst, men sen  började vi skjuta direktskott och det gjorde piss ont i armen när jag tog i och vred, fyfan. aja det blir bara bättre och bättre iaf så på fredag när vi åker hoppas jag det är bra, så kan jag spela på lördag, är ju lixom match mot UMEÅ, japp den ni, det är lite coolt faktiskt ^^ xD sen  blire final mot telge eller pixbo tror jag det var, eller något som inte lär hände, match om tredje och fjärde plats, det är mycket liten chans för vi äger ju. Hoppas bara att jag kan spela annars får jag damp och är sur till nästa år!
förresten gör inte folk det bättre för mig, är så jävla förbannad nu, kukhuvud.
tack och hej för mig.


Kommentarer
Postat av: Moa

okej va spännande :) jag kan inte heller nu i helgen men nästa helg igen tror jag nog att går ;D

2009-03-03 @ 16:02:13
URL: http://moawenchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0