22.20

Godkväll, idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade och fixade mig lite, sen åkte jag med mamma tidigt till skolan och pluggade på fysik, klarade alla G uppgifter (gjorde bara dem för tidsbristen) så det kändes bra. Sen när provet började så var jag jättenervös men det kändes ganska bra efter. Så gick vi och spelade musik, "sånt är livet" och sen började vi och då fick vi reda på att vi ska spela Beatles konserten imorgon på kumlaby PINSAMT. Haha, hade inte spelat dem på 3 veckor minst om det inte var ännu längre sen. Men iaf, så jag, amanda, geir och rikard drar upp och spelar, så låter det helt okej, sen övade vi lite och spelade upp igen för varandra och då lät det kanon! eller ja, bättre än förra gången faktiskt, så kändes bra. Sen slutade jag och då drog jag hem och käkade lite, sen somnade jag och försov mig så jag kom försent till träningen. Det gick ruttet på uppvärmningen men sen gick det bättre, vi vann träningsmatchen med 1-3 idag faktiskt, var kul.
Och nu sitter jag här på kvällen igen, helt lugnt idag och käkar glass som vanligt med mina varma hallon på, älskart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo klart jag hinner, men tänker nog inte bli sådär kritvit som jag var förut då kommer jag tappa fdet lilla hår jag har kvar. så svårt o bestämma sig bara. & vadå sthlms madde............ ;)

2009-03-18 @ 22:37:38
URL: http://heddakbolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0